6 days until Christmas

Mindre än en vecka kvar asså .. har fortfarande inte insett det tror jag. Huvudet är fortfarande i skolan men nu är det faktiskt jullov! Så vad har hänt de senaste dagarna?
I lördags var jag och mamma på julkonsert på Arenan. Vart väldigt mysigt och juligt och så och Sean Banan var ju utan tvekan bäst. Sen bar det av hem till Malin för lite förfest med några PSYare och sen bar det av mot Krusbäret för en sista fest med aliensen. Vart fan inte kul att säga hej då till dem ska jag säga .. 
På söndagen vart det julpynt för fulla muggar. Granen sattes upp äntligeeen! Och igår var det sista dagen i skolan. Idag var jag och Lovisa på Sannarp för sista gången och sen gick jag in till stan för lunch med mamma och för att fixa lite stuff och nuuuuu sitter jag hemma och ska käka årets föra POLKAGRIS! nom nom..
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0