Back in action

Måndag. Ny vecka, nya tag! Inflammationen är borta. HALLELUJAH! Im back baby! 
Dagen bestod av plugg och ett möte med utlands studier ansvarige. Gick väldigt bra får jag säga. Har lite mer kött på benen nu när det kommer till näste termin :) Sen sprang jag på lite aliens och fick sällskap av en av dem. Blev lite pluggande och lite flummande i några timmar tills vi bestämde oss för att åka upp i Trade center och kolla på utsikten. Trevligt trevligt! Sen joinade jag Kajsa och Carliito i bibblan för ytterligare lite plugg och efter att de gick så kom Räli och satt med mig en stund. Jag som förväntade mig att sitta ensam i 5 timmar i sträck och plugga fick ju mer sällskap än jag förväntade mig :) 
 
Resten av veckan består bara av roligheter. Rollspel, Lambo film, B-day och ULFen 
 
WOOP WOOP!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0